20 Şubat 2019 Çarşamba

Matematik Kitabı Önerileri 2019

Daha önce paylaştığım “Matematikte Başarıya Götüren 10 Adım” yazımı okuyup Matematik en iyi nasıl çalışılır öğrendikten sonra hangi kaynaktan çalışacağınızı sormaya başladınız. Ben de lisenin her kademesi ve her seviye öğrenci için şu an piyasada olan kaynaklardan  hangilerinin alınabileceğini yazmaya karar verdim. Kaynakları seviyenize uygun seçmezseniz ; kolay olan kitaplar zaman kaybına dönüşürken , seviyenizin çok üstündeki kaynaklar kalem oynatamadığınız için çalışıp öğrenmenizi engelleyen araçlar olur! O yüzden popüler olan, arkadaşınızın çözdüğü kaynakları değil, kendinize uyan kaynakları tercih etmelisiniz.. MEB kitapları, EBAdaki konu anlatım ve sorular, Kazanım testleri ve denemeleri mutlaka çözün.Bunun yanı sıra dersi kavrayabilmek için  önce seviyenizi belirleyin sonra karşısındaki kaynağı temin edin.


9., 10. Ve 11. Sınıflar İçin:

Matematikten hiçbir şey bilmiyorum, ben daha dört işlem yaparken zorlanıyorum diyorsanız: Antrenmanlarla Matematik veya Yarıçap alıp her gün sayfalarca çözmelisiniz.

Dört işlem biliyorum ama bu yılki konuları öğrenirken zorlanıyorum diyorsanız:
Yarıçap ve Çap( ikisini de çözmelisiniz)

Ortalama bir öğrenciyim diyorsanız:
Çap ve Karekök (ikisini de çözmelisiniz)

İyi bir öğrenciyim diyorsanız:
Karekök, Esen Üç Renk, Endemik( üçünü de çözmelisiniz)


12. Sınıflar İçin:

Matematikten hiçbir şey bilmiyorum, ben daha dört işlem yaparken zorlanıyorum diyorsanız: Antrenmanlarla Matematik 1,2,3,4 her gün sayfalarca çözmelisiniz.

Dört işlem biliyorum ama bu yılki konuları öğrenirken zorlanıyorum diyorsanız:
Karekök 0 veya Birey A

Ortalama bir öğrenciyim diyorsanız:
Karekök veya Birey B

İyi bir öğrenciyim diyorsanız:
Karekök, Üçdörtbeş , Endemik,( üçünü de çözmelisiniz)

Çooook iyiyim diyorsanız:
Karekök, Endemik, Acil

Kitapları hazırlayan tüm öğretmen arkadaşlarımın emeklerine sağlık, sizler için çok güzel sorular hazırlamışlar. Tabii ki benim söylediğim kaynakları almak zorunda değilsiniz, elinizdeki kaynaklarınızı çözün ekstra bir üst düzey kaynak arıyorsanız buradan yardım alın. Ayrıca YouTube: Eyüp B. kanalında sizin için tıpkı bir özel ders gibi konu anlatımı ve soru çözümü yapmaktayız, oradan ilgili konuların pdflerini indirip çıkartıp kendiniz de çözebilirsiniz. Peki siz ne yapıyorsunuz sevgili öğrencilerim? Dersi iyi dinleyip not alıyor musunuz? Öğrendiklerinizi tekrar ediyor musunuz? Soru çözüyor musunuz? Yapamadıklarınızı soruyor musunuz? Şimdi sıra sizde.. Emek verin, gayret edin ve öğrenin:)

instagram: zynpbnck , 40netmatematik
youtube: Eyüp B.


1 yorum: