25 Eylül 2014 Perşembe

Başarılı Olmak İstiyorsan...

Kocaman hayallerin var ,yapmak istediklerin var..İyi bir liseye gitmek istiyorsun, muhteşem kampüsü olan iyi bir üniversitede harika bir bölümde okuyacaksın..Keyifle çalıştığın bir işin, kendi paranla yapacağın eğlenceli tatillerin var senin..Peki bunları nasıl yapacaksın?

  • Kendine inan! Böyle güzel hayalleri olan birisi neler yapar biliyor musun:) Bu gücü içinde hisset! Çevrenden bağımsız bambaşka bir insansın sen, yapabileceklerini belki de bilmiyorsun. Çünkü henüz en iyisini yapmadın ama istiyorsun, o büyük adımı attın! Şimdi yapman gereken hayallerini hedefe dönüştürmen ve onlar için mücadele etmen ;)
  • Keşke deme! Evet daha önceden başlamadın çalışmaya evet önceden olması gerekenler vardı!Ama günler yok artık geçti..Daha güzeli var elinde: "ŞİMDİ" ! Senin O!yapabilceklerini yapabilirsin! Yapman gerekenleri planlayabilirsin, geleceğin için ŞİMDİ bir şeyler yap!Gününü nasıl değerlendireceğini düşün, bırak geçmişi geçmişte kalsın! 
  • "Neden?" deme.."Neden denemede istediğim neti yapamadım!" deme.."İstediğim neti NASIL yaparım de!" Bu zamana kadar NASIL çalıştım ?NASIL deneme çözdüm? de.. Çalışma şeklini,  soru sayını gözden geçir ve eksik olanları tamamla!
  • Problem hep var!Sorunlar bitmez..Bir gün kardeşin hasta olur ev ayağa kalkar, bir gün misafir gelir.."Off ne yapacağım ben" deme.."Bu durumda ben ne yapabilirim?"de.. "Misafirler gelene kadar sağlam çalışır,molamı yemek saati veririm onlarla zaman geçiririm.Sonra tam gaz ders ! :))" işte bu kadar ;)
  • Eyvah 177gün kaldı! Hayır!!!Senin 177günün var ,sevin! Planlayabileceğin , daha çok çalışabileceğin, eksiklerini tamamlayacağın ve denemeler çözeceğin 177günün var! Hiç durma devam et başarmaman için hiçbir neden yok!
Dışarıdaki sesleri boşver,içindeki sese kulak ver. Olumlu düşün ve olumlu davranışlarda bulun..Güzel enerji , güzel düşünceler, güzel bir çalışmayla güzel bir sonuç elde edeceksin inan!Kendine hayallerine kavuşabilmen için inan..Kendine güven! Sen de başarabilirsin :)

8 yorum:

  1. cok iyi bir yazi yazmışsın. uygulamaya calisacagim����� �

    YanıtlaSil
  2. teşekür ederim, uyguladığında daha da başarılı olacaksın demektir :)

    YanıtlaSil
  3. Fazlasıyla güzeldi, öğretmen olmak isteyen biri olarak böyle öğrencilerle ilgili bir öğretmen görmek çok güzel çünkü bu işin hakkını veren ne yazıkki çok azaldı, başarılar takip edecegim sizi ;)

    YanıtlaSil
  4. Hayat 484 puan yapıp Beşiktaş Anadolu Lisesine giren'e güzel bence :))

    YanıtlaSil
  5. Ben teşekkür ederim ilginiz,yorumunuz için. Siz de çok başarılı,mutlu bir öğretmen olursunuz umarım:)

    YanıtlaSil
  6. Daha da güzeli,484 puanlı öğrencilere denize sıfır bu okulda öğretmenlik yapmak:))) şaka bir yana ben insanın her yeri güzelleştirebileğine inanıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Çok guzel bir yazı olmuş,insanın dusuncelerine dokunabilen :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel yazmışsınız,ben bunu okuyorum gaza geliyorum ve sonra fos diye iniyor,yapamıyorum,kendime güvenim eksik ve irade eksikliğim var.7.sınıfım seneye teog a gireceğim derslerimde basarılıyım ancak test vozme,ders çalışma alıskanlıklarım yok,kime sorsam çok zekisin diyor ders çalışmaya ilk adımlar nasıl atılır? Birde böyle bir konu hakkında yazabilir misiniz? Tesekkurler

    YanıtlaSil